نظرات شما عزیزان مارا در ارائه هرچه بهتر مطالب یاری میکند.

تعمیرات تخصصی کامپیوترهای شخصی pc

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوترها بصورت تخصصی در این مرکز انجام میشود.

امروزه کامپیوترها در همه بخش های زندگی بشر وجود دارند و دنیای امروز نمی تواند بدون کامپیوتر  سیستم های مبتنی به دیجیتال و محاسبات رایانه ای دوام بیاورد . شما با یک نگاه کذرا میتوانید جایگاه کامپیوتر در همه بخش های جامعه ی بشری را ببینید که از منازل  و خانه ها گرفته تا مراکز کوچک و بزرگ علمی که جهت ذخیره اطلاعات – کار و محاسبات از کامپیوترهای مختلفی استفاده میکنند. برای همین منظور از زمانی که کامپیوترهای کوچکتر و ارزان تر شدند شرکت های تولید کننده کامپیوتر شروع به طراحی نوعی از کامپیوتر ها کردند که همه ما آن ها را با عنوان کامپیوترهای pc امروزه میشناسیم .

تعمیرات کامپیوتر

در ابتدا خصوصاً در گذشته همه ما اول با  کامپیوترهای pc آشناشدیم و به این طریق وارد دنیای کامپیوترها شدیم. کامپیوترهای امروزی تفاوت بسیار زیادی با کامپیوترهای گذشته دارند و بارزترین این تغییرات و تفاوت  قدرت پردازش و سرعت انجام کار است. با تمام پیشرفت های اتفاق افتاده که امروزه کامپیوترها را به یک سیستم ضروری پرقدرت تبدیل کرده ولی مشکلات  فنی همیشه گریبان گیر دستگاه های الکترونیکی و کامپیوتری بوده است. چیزی که در این میان مهم به نظر میرسد این موضوع است که در زمان خرابی بتوان به نمایندگی تعمیرات کامپیوتر  کاربران را پشتیبانی فنی کرده و به عبارتی  بهتر وقتی کامپیوتر دچار هرگونه خرابی شد بتوانند به مرکزتعمیراتی انتقال داده و وظیفه ی این گونه مراکز این است که با کیفیتی بالاتر و در زمان کمتر کار عیب یابی و تعمیرات کامپیوتر را انجام داده و بعد از تست  های مشخص  شده و ضروری کامپیوتر را به مشتری تحویل دهد و همچنین بعد از تحویل از مشتری خود نمایندگی تعمیرات کامپیوتر و نسبت به تعمیرات  متعهد بوده و در صورت لزوم پشتیبانی های بعد از تعمیرات را  ارائه دهد.

باید گفت که در مجموع ایرادات کامپیترها که منجر به تعمیر کامپیوتر می شود به دو قسمت تقسیم میشوند,ایرادات نرم افزاری و ایرادات سخت افزاری

و اما مشکلاتی که برای کامپیوترهای pc پیش  می آید

۱ – وقتی کامپیوتر را روشن میکنیم مدام شروع به ریستارت شدن میکند

۲ – کامپیوتر در حین کار به خودی خود خاموش می شود

۳ – وقتی از برنامه های سنگینی خصوصا در حیطه ی گرافیک استفاده میکنیم کامپیوتر هنگ کرده و یا خاموش شده و یا ریستارت میشود

۴ – شنیده شدن صداهای مختلف از داخل سیستم

۵ – داغ کردن

۶ – هنگ کردن و کندی زیاد بعد از مدتی کار کردن

۷ – خرابی هارد کامیوتر

۸ – خرابی مادر برد کامپیوتر

۹-ری استارت کردن کامپیوتر

۱۰-ویروسی شدن کامپیوتر

۱۱-

و…..

باید گفت که مشکلات یک pc میتواند گاه بسیار عجیب تر هم بوده  باشد ولی همین مواردی که در بالا  ذکر شد هریک میتواند دلیل متفاوتی  با دیگری  داشته باشد . نمایندگی تعمیرات کامپیوتر به  عنوان مثال دو کامپیوتر pc را در نظر میگیرد, که مشکل هر دو ریستارت شدن است ولی بعد از عیب یابی علتی کاملا متفاوت دارند. مثال ریستارت شدن یکی به دلیل خرابی پاور می باشد که در اوج عملکرد دچار افت شده و باعث ریستارت شدن کامپیوتر خواهد شد. در حالی که مشکل دیگری به عنوان مثال خرابی و وجود مشکل در کارت  گرافیک و یا خرابی درایور کارت گرافیک بوده که معمولا به صورت ریستارت شدن خود را نشان میدهد.

تعمیرات کامپیوترهای شخصی

از آن جایی که یک کامپیوتر خصوصا از نوع pc از قطعات  بسیاری تشکیل شده است که به صورت یکپارچه باهم کار میکنند پس وقتی خرابی و مشکلی پیش می آید باید در ابتدا بخش مشکل دار را تشخیص داده و مشکل را برطرف نمود. به عنوان مثال کندی بیش از حد کامپیوتر و هنگ کرردن مربوط به درایورهای نرم افزای بوده که در باتدا میتوان با روش های مختلفی سلامت درایورهای را تحت آزمایش  قرار داد ، در مرحله ی دوم دلیل کندی میتواند مشکل در هارد بوده باشد که هارد دیسک کامپیوتر یکی از اصلی ترنی قطعات می باشد که اگر هرگونه مشکلی برای هارد پیش  بیاید باعث از کار افتادن کامپیوتر خواهد شد. از جمله مشکلات رایج برای هارد دیسک ها میتوان به بدسکتور اشاره کرد که وقتی یک هارد دیسک دچار مشکل بدسکتور شود باعث اختلال در عملکردن سیستم عامل و نیتجه کندی کامپیوتر خواهد شد.

همان طور که در بالا اشاره شد خرابی های مختلف و متفاوتی میتواند برای یک کامپیوتر پیش بیاید که گاه خود به خود و به دلیل مشکلات فنی و گاه به دلیل عدم استفاده صحبح کاربرمی باشد ولی در هر حال وظیفه ی مرکز تعمیرات این است که در زمان خرابی کاربران را پشتیبانی کند.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

آدرس : تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳

تعمیرات کامپیوتر pc