تعمیر دستگاه حضور و غیاب

حضور و غیاب در مکان های اداری از اصول کار در اداره ها می باشد تا حضور کارمندان در محل کار چک شود و از اینکه کدام یک از کارمندان حضور دارند و آیا به موقع کار خود را شروع می کنند بررسی و ثبت شود. در گذشته این بررسی و نظارت توسط شخصی انجام می شد و یا با امضا خود شخص در دفتر ثبت این کار انجام می شد که این خود منجر به خطاها و سوء استفاده از این قضیه می شد چرا که امکان جعل و تبانی وجود داشت. بعده ها نوع دیگری از نظارت بر حضور و غیاب کارمندان اجرا شد که به هر کارمند کارت مخصوص به او داده می شد و او موظف بود هر روز سر ساعت مقرر که وارد اداره می شود و یا خارج می شود کارت را در دستگاهی قرار دهد تا پانچ شود. گم شدن کارت و مسایل متعاقب آن این روش را نیز منسوخ کرد تا به امروز که دستگاه های الکترونیکی و دیجیتالی روانه بازار شده اند که با اثر انگشت یا تشخیص چهره یا مردمک شخص حضور او را ثبت می کنند. 

attendance-device

به طور کلی سیستم حضور و غیاب برای نظارت بر حضور و حرکت کارمندان در ساعات کاری خود و آماده سازی مواد برای پردازش دستمزد استفاده می شود. استفاده از سیستم حضور و غیاب به شما امکان می دهد تا تعداد خطاهای رخ داده در هنگام پردازش اطلاعات حضور خود را کاهش دهید، با اسنفاده از این دستگاه میزان ساعت کاری اضافی و مدت زمان اضافی که در محل کارتان هستید ثبت می شود. ماژول های دسترسی به شما کمک می کند تا افراد را از ورود به ساختمان های شرکت های مختلف، پارک خودرو یا دسترسی به کارمندان مجاز به واحد تولیدی و غیره محدود سازید. 

اجزاء سیستم حضور و غیاب و دسترسی

  • حضور و دسترسی پایانه ها، قفل ها، دروازه ها، موانع، درها، درهای گردان
  • رسانه های شناسایی – کارت بدون تماس یا آویز، زنجیر کلید با تراشه Dallas، اثر انگشت
  • نرم افزار برای پردازش حضور و دسترسی به تنظیمات

تمامی کارهای مبتنی بر حضور و غیاب کارکنان مبنی بر تعداد ساعت کار، محاسبه آن، زمان ورود و خروج به ضورت دقیق توسط این دستگاه به صورت خودکار صورت می گیرد. نمایش گرافیکی از حضور کارکنان فردی برای کل ماه با امکان ویرایش آن توسط این دستگاه انجام می شود. همچنین با استفاده از این قبیل دستگاه ها می توان نظارت بر حضور برای یک دوره انتخاب شده – یک ماه، یک هفته، ۲ هفته، ۱۰ روز، ۲۸ روز و غیره را داشت. این دستگاه ها بعضأ دارای سیستم نظارت زمان اضافه کاری هستند که تصمیم می گیرد که چند ساعت به ماه بعدی منتقل شود، یا پرداخت شود و یا لغو شود. امکان تعریف گروهی از افراد برای دسترسی به پایانه های فردی نیز امکان پذیر است تا افرادی خاص در مواقع تعیین شده امکان حضور و دسترسی داشته باشند. ثبت فعالیت (زمان وقفه کار)، توسط کاربر با توجه به نیازهای شرکت تعیین می شود. امکان تعریف یک پایان خودکار عملیات عملی، در یک زمان معین، در پایان ساعت کار، پس از اتمام کار روزانه و غیره توسط این دستگاه امکان پذیر است.

امکان ادامه تکرار خودکار، تکرار یک عملیات مطابق با شرایط تعیین شده (ترک بیمار، سفرهای کاری و …)، تعریف از زمان دستمزد که در آن عملیات (وقفه ساعت کاری) محاسبه می شود، امکان تنظیم حالت نادیده گرفتن برای ورود به موقع کارمندان در محل کار، شناخت هوشمند و خودکار یک شیفت کاری – اگر کارمند برای یک تغییر متفاوت که در تقویم تنظیم شده است و بخواهد در آن زمان حضور داشته باشد، نرم افزار شیفت را به درستی تعیین می کند. ثبت تقویم با امکان تعریف ساعات کار برای هر روز سال – برای گروه های کارمند و یا به صورت جداگانه برای هر کارمند. اختصاص دادن یک آیدی خاص به هر نفر و مسدود کردن آن، امکان ورود کاربر به صورت دستی توسط کاربر (یک یا چند روز پیش). یک سیستم پیشرفته تعریف حقوق توسط دسترسی به سیستم حضور و غیاب، امکان محدود کردنانواع دستگاه حضور و غیاب ویرایش حضور در یک گروه خاص از کارکنان (مرکز، بخش)، ویرایش (تنظیم) حضور فقط توسط افراد مجاز، پردازش آماری بخش زمانی (ساعات کار، غیبت و جایگزینی، و غیره) برای یک دوره معین از ویژگی های دستگاه های حضور و غیاب می باشد. از ویژگی ها و امکانات دیگر این دستگاه می توان به، دسترسی سریع و آسان به خروجی ماهانه و روزانه، ارتباطات اتوماتیک با یک محل کار دوردست – مودم، اینترنت، مدارهای داده، سیستم دسترسی، باز کردن درها، تورنیتس، دروازه ها، موانع با توجه به حقوق دسترسی به آن ها، تمایز رنگی کارمندان فعلی و غیرواقعی، برنامه ریزی ظرفیت گرافیکی گرافیکی، و … اشاره کرد. 

نرم افزار DOCHÁZKA می تواند توسط چندین ماژول بزرگ شده و هدف آن ثبت نام حضور و غیاب ساده تر و لذت بخش تر است. یکی از موارد مورد علاقه، ماژول SLUŽBA (service) است که وظایف برنامه ریزی شده (خواندن داده های اسکنر، تهیه پشتیبان پایگاه داده و غیره) را در پس زمینه ویندوز انجام می دهد. یکی دیگر از ماژول های محبوب ابزار INTRAWEB است که داده های حضور کارمندان را از طریق مرورگر اینترنت به دست می آورد. به تازگی ماژول VÝROBA (تولید) اغلب استفاده می شود. این ماژول امکان ثبت کار بر روی کمیسیون های فردی را فراهم می کند، بنابراین نظارت و اثربخشی کار انجام شده در آنها را آسان می کند.

تعمیرات دستگاه حضور و غیابتعمیرات دستگاه حضور و غیاب

خرابی های دستگاه حضور و غیاب

دستگاه های حضور رو غیاب با توجه به امکانات و مواردی که برای آن ها بر شمرده شد می توان گفت از جمله دستگاه های مهم و حساس و امنیتی می باشد چرا که با استفاده از آن ورود و خروج افراد به مکان مورد نظر تحت نظارت واقع می شود. اما این دستگاه ممکن است در طول عمر خود با مشکلاتی مواجه شود، اعم از: ثبت نکردن اثر انگشت یا تاریخ در حالی که فرد از دستگاه استفاده کرده و درب برای او باز شده است. بهم ریختن تنظیمات، از بین رفتن اطلاعات کاربران، خاموش شدن صفحه نمایش دستگاه، کار نکردن دکمه ها و بسیاری موارد دیگر که نشان دهنده وجود خرابی در سیستم دستگاه است. 

درصورت بروز خرابی در سیستم دستگاه حضور و غیاب خود می توانید با واحد تعمیرات مجتمع فنی الکترونیک تهران تماس حاصل فرمایید یا مراجعه حضوری داشته باشید تا توسط متخصصین این مرکز عیب یابی و رفع شود.

لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستان ها می توانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمت گزار مناسبی برای ایشان باشیم.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

آدرس» تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳

چه امتیازی به این وب سایت میدهید؟