عیب یابی و تعمیرات لپ تاپ  های  فوجیتسو

کمی درباره ی کمپانی فوجیتسو  ….

خب شاید در مورد بسیاری از شرکت ها و کمپانی ها مطالبی را شنیده باشید و اطلاعاتی در زمینه کار کرد و نوع آن ها را به دست آورده باشید ، ما نیز قصد داریم در اینجا کمی در مورد کمپانی فوجیتسو صحبت کنیم. بهتر است بدانید که شرکت فوجیتسو یک شرکت ژاپنی میباشد که کار اصلی آن تولید تجهیزات الکترونیکی و کامپیوتری در زمینه فناوری اطلاعات می باشد. این  شرکت یک شرکت پند ملیتی است که دفتر اصلی آن در شهر توکیو قرار گرفته است. این شرکت همچنین در زمینه تولید تجهیزات مخابراتی – ارتباطی و سیستم های کامپیوتری فعالیت دارد که سهم بزرگی را  در بازار تجارت الکترونیک در جهان را ازآن خود کرده است. در ایران نیز یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین برنده ها برند فوجیتسو می باشد که از دستگاه های مختلف آن ها استفاده  های زیادی کرده ایم. لازم به ذکر است که لپ تاپ های فوجیتسو نیز در بازار ایران و بین کاربران ایرانی از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد و امروزه نیز همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است.تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو

و اما مشکلات و خرابی لپ تاپ های فوجیتسود

ستگاه های الکترونیکی در هر برندی که باشند دچار مشکلات  فنی و به عبارتی  خرابی هایی  میشوند که بهتر است ان را را برطرف کرد. ولی برطرف سازی و خصوصا عیب یابی و پیدا کردن مشکلات این نوع دستگاه ها کاری سخت بوده و نیازمند دانشو  مهارت کافی در زمینه الکترونیک  و کامپیوتر می باشد و برای همنی باید افرادی دست به تعمیرات دستگاه های کامپیوتری و الکترونیکی بزنند که مهارت و همچنین علم و دانش کافی را در زمینه های عیب یابی  و تعمیرات را داشته باشند.

خرابی و مشکلات در مورد کامپیوترها خصوصا لپ تاپ ها نیز میتواند بسیار پیچیده تر شود و برای همین باید در زمان خرابی به دقت مودر عیب یابی شود. ولی باید در ابتدا تشخیص داد که مشکل چیست و خرابی لپ تاپ ها به چه صورت بوده و چرا اتفاق میافتد.

برخی از خرابی و مشکلات مختص برند خاصی از لپ تاپ ها می باشد و برخی دیگر خرابی ها در میان لپ تاپ ها شایع می باشد. ما در این بخش میخواهیم در مورد مشکلات و خرابی لپ تاپ های فوجیتسو صحبت کنیم.در ابتدا بهتر است بدانید که هر کمپانی و برندی محصولات خود را در مدل و سری های مختلفی تولید میکنند و برخی از مشکلات در برخی مدل ها و یا سری ها دیده میشود که در این بخش در مورد مشکلات لپ تاپ فوجیتسو سری ah صحبت خواهیم کرد. یکی از بخش های مهم در لپ تاپ ها بخش  مدار پاور می باشد که این مدار وظیفه ی مهمی را عهده دار است و  برای همین خرابی مدار پاور باعث از کار فتادن ۱۰۰ درصد لپ تاپ خواهد شد ، در مورد طبق گزارش کاربران در این سری از لپ تاپ های فوجیتسو مشکلاتی در مدار شارژ آن ها پیدا شده است که البته از دیدکاربران ریستارت شدن و خاموش شدن دستگاه می باشد و وقتی مورد عیب یابی قرار گرفته اند مشاهده شده که عمده ایرادات این نوع مراجعه برای تعمیرات  در مدار شارژ لپ تاپ بوده است. اگر لپ تاپ فوجیتسوی شما هم دچار خاموشی بی دلیل و ناگهانی شد ویا زیادی ریستارت میشود حتما به مراکز تعمیراتی و نمایندگی های فوجیتسو مراجعه  کنید. ( این مرکز تعمیراتی نیز یکی از تعمیرگاه های فوق تخصصی محصولات فوجیتسو میباشد ).

مشکل بعدی که در این سری از لپ تاپ ها گزارش شده است شکستگی لولای لپ تاپ می باشد ، به گزارش کاربران در بسیاری از موارد در هنگاه باز کردن لپ تاپ شاهد شکستن لولای  درب شده اند که نشان از ضعف لولا در این سری لپ تاپ ها می باشد. در زمان شکستی فیزیکی لپ تاپها در برخی موارد میتوان همین قاب را ترمیم کرد ولی در برخی دیگر باید حتما یک قاب سالم را جایگزین نمود و نمی توان قاب لپ تاپ را تعمیر کرد.

مودر بعدی نیز مربوط به وب کم این سری از لپ تاپ ها می باشد که همه میدانید  با توجه به سیستم زندگی امروزی وب کم از گزینه های مهم در لپ تاپ ها می باشد،  برای همین مهم است که کامپیوترما دارای وب کم  حرفه ای و حداقل خوب و با کیفیتی داشته باشد، در این میان کار نکردن وب کم به هر دلیل از مشکلات خسته کننده در لپ تاپ ها می باشد. یکی از خرابی های  وب کم که بیشترین مشاهده و گزارش را  داشته است عدم کارکردن وب کم در لپ تاپ های فوجیتسو  خصوصا سری  AH می باشد که هم مورد نرم افزاری  می باشد و در برخی موارد هم سخت افزاری، ولی جهت تشخیص دقیق تر باید توسط تکنسین ها مورد عیب یابی و رفع مشکل قرار گیرد.

ایراداتی که توسط خود کاربران برای لپ تاپ پیش می آید

تا اینجا در مورد مشکلاتی گفته شد که مربوط به مسائل فنی خود لپ تاپ ها و شرکت سازنده بر میگیردد ولی در این بخش میخواهیم در مورد  برخی از مشکلاتی صحبت کنیم که توسط کاربران و به دلیل عدم دقت در استفاده اتفاق می افتد. یکی از این مشکلات ریخته شدن مایع جات مانند چای – آب و یا قهوه بر روی لپ تاپ می باشد که در بسیار موارد مایع به درون  لپ تاپ نفوذ کرده و باعث خرابی های مختلفی در لپ تاپ ها می شود، البته برخی از لپ تاپ ها توانخوبی در برابر این نوعم شکلات دارند  و نفوذ ناپذیر ساخته میشوند ولی حداقل میتوان گفت این مورد در باره لپ تاپ فوجیتسو سری AH صدق نمی کند و مایع به درون این نوع لپ تاپ ها نفوذ میکند.

مورد بعدی سوقط و یا دیدن ضربات مختلف برای لپ تاپ ها است که در بسیاری موارد لپ تاپ از دست افراد  و یا از روی میز سقوط کرده و به زمین برخورد میکنند و این ضربه ها باعث مشکلات مختلفی  میشود که گاه حتی میتوند غیر قابل تعمیر بوده باشد و گاه میتوان مشکل را برطرف کرد، ولی معمولا سقوط و دیدن ضربه باعث شکستگی های مختلفی برای دستگاه می شود که نمونه ای از این مشکلات شکستن صفحه نمایش و یا شکستن بدنه میباشد. البته معمولا بیشترین آسیب در زمان ضربه دیدن مربوط به صفحه نمایش می باشد و آن هم به دلیل ماهیت و ساختار LCD ها در لپ تاپ است.

تلفن تماس با واحد تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو : ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

ادرس مراجعه :تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳

چه امتیازی به این وب سایت میدهید؟