تعمیرات لپ تاپ سونی

لپ تاپ ها امروزه یکی از لوازم الکترونیکی است که بسیار پرکاربرد است و به خاطر قابلیت هایی که دارد مورد توجه قرار گرفته است. لپ تاپ یک کامپیوتر قابل حمل است، به این معنی که شما می توانید به راحتی آن را همراه خود داشته باشید و در در هر جایی بگذارید و از آن استفاده کنید و می توان گفت همان قابلیت های اساسی که کامیپوترهای رومیزی یا دسکتاپ را دارد. لپ تاپ ها شامل یک صفحه نمایش، صفحه کلید و یک صفحه لمسی هستند که به عنوان موس عمل می کند و حتی می توانید در صورتی که با صفحه لمسی لپ تاپ نمی توانید به خوبی کار کنید، ماوس را به سیستم لپ تاپ خود متصل کنید. USB، کارت گرافیک و کارت صدا و همچنین باتری های با ظرفیت بالا است که برای نگه داشتن قدرت لپ تاپ برای مدت زمان طولانی از دیگر اجزای آن است از آنجا که لپ تاپ ها به خاطر ماهیتی که دارند و برای استفاده در حرکت  و بیرون بیشتر ساخته شده اند، دارای یک باتری هستند که به آنها این امکان را می دهد بدون وصل شدن به یک منبع برق کار کنند. لپ تاپ ها همچنین دارای یک آداپتور برق هستند که به آنها اجازه می دهد از برق یک خروجی استفاده کنند و باتری را شارژ کنند. 

تعمیر-لپ-تاپ

در حالی که کامپیوترهای قابل حمل یا همان لپ تاپ ها به طور قابل ملاحظه ای کندتر و توانایی کمتری از رایانه های رومیزی داشتند، پیشرفت تکنولوژی، تولید لپ تاپ ها را قادر می سازد تا تقریبا همانند همتایان دسکتاپ خود کارها را انجام دهند. در حقیقت، لپ تاپ های رده بالا اغلب بهتر از سیستم های دسکتاپ با قابلیت های پایین و یا حتی متوسط ​​می باشند. بیشتر لپ تاپ ها همچنین شامل چندین پورت I / O مانند پورت های USB می باشند که اجازه می دهد تا با لپ تاپ با استفاده از صفحه کلید های استاندارد و موش ها مورد استفاده قرار گیرد. لپ تاپ های مدرن اغلب شامل یک آداپتور شبکه بی سیم نیز هستند، به کاربران امکان دسترسی به اینترنت بدون نیاز به سیم را می دهند.

در حالی که لپ تاپ ها می توانند قدرتمند و راحت باشند، این راحتی بیشتر و بهتر، اغلب با قیمت بالا همراه می شود. چرا که تکنولوژی بیشتر فشرده شده و طراحی و ساخت آنها دشوارتر است. بیشتر لپ تاپ ها چندین صد دلار بیشتر از یک مدل دسکتاپ مجهز به یک مانیتور، صفحه کلید و ماوس قیمت دارند. علاوه بر این، ساعت های طولانی کار با یک لپ تاپ با صفحه نمایش کوچک و صفحه کلید ممکن است خسته کننده تر از کار بر روی سیستم دسکتاپ باشد. بنابراین، اگر قابلیت حمل و نقل امپیوتر برای شما الزامی نیست، ممکن است بتوانید یک مدل دسکتاپ با قیمت مناسب و ویژگی های بیشتر پیدا کنید.

تفاوت های مهم بین لپ تاپ و دسکتاپ وجود دارد، که قابل حمل بودن لپ تاپ ها و اندازه جمع و جور آن ها از جمله مهمترین ها است. کامپیوترهای لپ تاپ هم مانند یک کامپیوتر دسکتاپ با استفاده از پورت های ورودی / خروجی متعدد خود با همان تجهیزات کار می کنند. این اساسا کامپیوتر لپ تاپ را به یک دسکتاپ تبدیل می کند، با یک تفاوت اصلی: شما می توانید به راحتی تجهیزات را قطع کنید و لپ تاپ را به هر کجا که می خواهید بروید، حمل کنید. با این حال، برخی از رایانه های لپ تاپ، مانند نوت بوک، بعضی از قابلیت های خود را فدا می کنند تا حتی قابل حمل تر باشند. PC-and-Laptopبسیاری از سبک های مختلف و مارک های لپ تاپ وجود دارد و همه آنها با نرم افزار و برنامه های مختلف می آیند. اندازه صفحه نمایش این کامپیوترها ۱۲ اینچ تا ۱۶ اینچ است.

شما تمام ویژگی های چند رسانه ای لپ تاپ خود را بدون نیاز به زمان دریافت می کنید به لطف RAM حافظه متوسط ۲ گیگابایتی ​​و یک کارت گرافیک که همانند یک دسکتاپ قدرتمند است. بنابراین شما به راحتی می توانید از DVD های مورد علاقه خود لذت ببرید، بازی های ویدئویی بازی کنید یا تصاویر خود را ویرایش کنید. لپ تاپ شما می تواند تمام آن را اداره کند.

چندین شرکت های تولید کننده لپ تاپ در سراسر دنیا وجود دارند که به صورت کلی قابلیت های مشابهی دارند و در برخی موارد با هم متفاوت هستند و این تفاوت از نظر ظاهری و سخت افزاری تا نرم افزاری می باشد که بسته به انتخاب کاربر دارد که کدام را مورد استفاده قرار می دهد. یکی از شرکت های به نام در زمینه تولید لپ تاپ ها شرکت سونی می باشد که در زمینه تولید لوازم الکترونیکی شناخته شده است. لپ تاپ های ساخت این شرکت هم دارای انواع مختلف و قابلیت های خاص خود است و که طرفداران خود را دارد.

تعمیرات لپ تاپ سونی

خرابی های لپ تاپ سونی

لپ تاپ ها از جمله لوازم حساسی هستند که به علت کارکردی که دارند مورد استفاده زیادی توسط کاربر قرار می گیرد از این رو اگر به خوبی مراقبت نشود ممکن است با اختلال مواجه شود. از جمله خرابی ها و اختلالاتی که برای لپ تاپ ها ممکن است به وجود آید و با آن برخورد داشته باشید به این صورت است. ممکن است سیستم شما روشن نشود. عیب یابی یک لپ تاپ که نمی تواند روشن یا بوت شود، می تواند بسیار سخت تر از دسکتاپ به علت عدم توانایی حذف سخت افزار باشد. اولین اقدامی که باید انجام شود این است که در صورتی که کابل پاور استفاده می کنید از اتصال کابل پاور سیستم خود مطمئن شوید که آیا متصل است یا خیر. اما اگر فقط سیستم شما با اتصال به برق کار می کند و در غیر این صورت روشن نمی شود حتمأ باتری سیستم شما دچار مشکل است. گاهی اتصال لوازم جانبی مانند ماوس باعث عدم روشن شدن لپ تاپ می شود. در این مواقع هم این اتصالات را قطع کنید و مجددأ سیستم خود را روشن کنید. می توانید باتری لپ تاپ خود را در بیاورید و مجددأ قرار دهید. گاهی اوقات شارژ الکتریکی باقی مانده می تواند لپ تاپ شما را از روشن شدن نگه دارد. با انجام مراحل زیر، به طور موثر لپ تاپ خود را از هر الکتریسیته بردارید و بعد از آن شروع به کار کنید. آداپتور برق متناوب را جدا کنید و باتری را خارج کنید. دکمه پاور را برای حداقل پانزده ثانیه نگه دارید. بدون جایگزینی باتری، آداپتور برق متناوب AC را به لپ تاپ وصل کنید. برای روشن کردن لپ تاپ خود دکمه پاور را فشار دهید. توجه: اگر این روند برای شما کار نمی کند، دکمه قدرت را برای یک دقیقه یا بیشتر در مرحله ۲ تکرار کنید و نگه دارید. ممکن است تاچ پد سیستم شما کار نکند، بهخ وبی سیستم به اصطلاح بالا نیاید، دچار ویروس شده باشد و در کل خروجی ای که مد نظر شماست را ندهد. در این شرایط باید متخصص مربوطه مراجعه کنید تا عیب یابی و رفع شود.

در صورت بروز مشکل در سیستم لپ تاپ خود می توانید با واحد تعمیرات لپ تاپ مجتمع فنی الکترونیک تهران تماس حاصل فرمایید یا مراجعه حضوری داشته باشید تا در اسرع وقت مشکل سیستم شما بررسی و عیب یابی و رفع شود.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۲۴۲۰۲

آدرس»تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳

چه امتیازی به این وب سایت میدهید؟