عیب یابی و تعمیرات تخصصی لپ تاپ های دل

کمپانی دل یکی دیگر از کمپانیه ای ساخت تجهیزات الکترونیکی و کامپیوتری است که از سال های بسیار دوری در این زمینه فعالیت دارد و هم اکنون نیز در ایران  جزء برندهای معروف می باشد و کاربران و به عبارتی طرفداران زیادی دارد. همه ما لپ تاپ های دل را میشناسیم و اگر هم خودمان نداشته باشیم دوستان و آشنایان ما مدلی از لپ تاپ دل را داشته و از آن استفاده میکنند و اگر سوالی در مورد کیفیت لپ تاپ بپرسید به این نتیجه خواهید رسید که حتی قدیمیترین مدل از لپ تاپ دل نیز دارای توان کار کرد خوبی و راضی کننده ای است.در دادامه میخواهیم کمی در مورد کمپانی دل صحبت کرده و به معرفی آن بپردازیم.

شرکت dell

شاید باوردتان نشود که شرکت دل حدود دو دهه ( ۲۰ ) سال است که عمر دارد و یکی از شرکت های پیشرو در زمینه علوم و تولید قطعات کامپیوتری می باشد.این شرکت در ابتدا یک شرکت کوچک بود که توسط یک فرد ۱۹ ساله  پا بر عرصع ی وجود گذاشت و با سرمایه ی  اولیه اندک شروع  کرد به فروش محصولات  و تجهیزات کامپیوتری که هم اکنون با  پیشرفت و رشد خود به یکی از شرکت های بزرگ دنیا در زمینه الکترونیک  کامپیوتر تبدیل شده است.بعد از پیشرفت های خوبی که برای شرکت دل حاصل شد این شرکت حوزه ی فعالیت خود را به خارج از کشور خود یعنی  آمریکا نیز گسترش داده و امروزه حوزه ی فعالیت شرکت دل کامپیوتر های رومیزی – لپ تاپ ها – چاپگرها و برخی از ماشین های ا داری  و نرم افزارهای مربوطه  و …. می باشد.

و اما لپ تاپ های دل و مشکلات و خرابی های این لپ تاپ ها

در دید  اول جمله بالا شاید شما را متعجب کند و این سوال را از خود بپرسیدکه آیا لپ  تاپ های دل بی کیفیت می باشد ودارای مشکلات است  ؟ در پاسخ باید بگوییم که خیر به هیچ عنوان و نه تنها لپ تاپ های دل بی کیفیت نیست بلکه باید بدانید که یکی از با  کیفیت ترین و قدرتمندترین لپ تاپ ها از نظر سخت افزاری را کمپانی دل عرضه میکند. خرابی دستگاه های الکترونیکی یک مسئله ی عادی است که ممکن است روزی هر دستگاه الکترونیکی دچار خرابی و مشکلاتی شود و این به برند خاصی مربوط نمی شود و نباید برند معثبر و خوبی مانند دل را زیر سوال برد ، منظور از نام خرابی و مشلات لپ تاپ های دل این است که این نوع لپ تاپ ها هم دچار مشکلات و خرابی هایی  میشوند که گاه به دلیل عدم استفاده ی صحبح کاربران  است و گاه مشکلات فنی برای خود دستگاه ها پیش می آید و این مرکز نیز یکی از نمایندگی های تعمیرات کامپیوترهای دل می باشد که دارای خدمات نوینی در زمینه تعمیرات لپ تاپ های دل است.

همان طور که گفته شد کامپیوترهای دل نیزا از دسته کامپیوترهای قدرتمند می باشند ولی دچار مشکلات و خرابی هایی میشود که ما بنابر گزارش کاربران و تجربیات  کاربران میتوانیم این  مشکلات  را در اختیار شما قرار دهیم و در این راه معمولا سعی میکنیم  یکی از مهمترین و به عبارتی Bold ترین مشکل را بازگو نماییم، یکی از مشکلات لپ تاپ های دل که در اینجا قصد صحبت کردن در مودر آن را داریم وجود مسئله ای امنیتی است که میتواند باعث هک شدن کامپیوتر کاربران شود و آن نیز وجود یک پروتکل ssl نا امین در لپ تاپ است. البته باید بدانید افرادی که کلا کارشان با اینترنت است و بیشتر در فضاهای عمومی از لپ تاپ خود  استفاده میکنند بیشتر در معرضخطر هستند و کاربران خانگی چندان متوجه این خطر نشده و به عبارتی مشکلی برای  آن ها پیش نمی آید. برای اطلاعات بیشتر در مورد این مشکل میتوانید به  این لینک مراجعه نمایید.

از دیگر مشکلات  در لپ تاپ ها این است که ممکن است بع دزا مدتی کار کردن دچار کندی زیاد شود که در برخی برندها زودتر ایت اتفاق میافتد و در برخی برندها  دیتر و میتوان گفت که تا ۶۰ درصد دلیل این مشکلات و کندی کامپیوتر نرم افزاری بوده و اتفاقا خود کاربران دخیل هستند و باعث به وجود آمدن مشکلات کندی در لپ تاپ هستند به این  طریق که نرم افزارها را غیر اصولی نصب میکنند و یا در زمان نصب سیستم عامل این کار را به درستی انفجام نداده و درایو بندی و به عبارتی پارتیشن  بندی هارد را نیز به صورت غیر اصولی انجام می دهند  و یا از ابزارهای محافظتی نرم افزاری مانند آنتی ویروس خوب و به روز استفاده نمی کنندو   در نتیجه بعد از مدتی لپ تاپ دچار خرابی می شود که یکی از این مشکلات کندی لپ تاپ است.

برطرف کردن خرابی یک لپ تاپ نیازمند عیب یابی  دقیق و صحیح می باشد تا بتوان مشکل را به درستی تشحیص داده و نسبت به  برطرف سازی آن اقدامات لازمه را انجام داد. مرکز تعمیرات لپ تاپ های دل یکی از مراکز قوی در زمینه عیب یابی و تعمیرات می باشد که خدمات تعمیراتی نوینی را در اختیار کاربران و مشتریان محترم  ارائه میدهد، بهتر است بدانید که این مرکز دارای تکنسین های حرفه ای در زمینه تعمیرات کامپیوترهای دل بوده و از آخرین ابزارهای سختا فزاری و نرم افزاری جهت عیب یابی و تعمیرات بهره می برد تا بهترین کیفییت در زمینه ی تعمیرات را به شما عزیزان ارائه دهد زیرا معتقدیم که تجربه ی مشتری بهترین سرمایه ی یک کسب و کار موفق خواهد  بود و به همین دلیل تاکیدما بر ارائه بهترین خدمات در زمینه کاری خودمان  است.

در صورت خرابی لپ تاپ خود  با شماره ی ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹  تماس حاصل فرمایید.

آدرس :تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳

چه امتیازی به این وب سایت میدهید؟