تعمیر سرخ کن

یکی از خصوصیاتی که برای عصر و دوران امروزی نام می برند این است که عصور سرعت و کم بودن زمان هست. چرا که تمامی کارها به سرعت انجام می شود و زمانی برای انجام کارهای متفرقه نیست. برای کم کردن کارهای وقت گیر و کاهش زمان برای رسیدگی به آن ها شیوه ها و ابزارهای مختلفی به وجود آمده است که کار را سرعت می بخشد برای مثال می توان به گوشی های هوشمند اشاره کرد که با نصب برنامه های خاص می توان به سادگی کارهایی مانند خرید و پرداخت قبض و … را بدون اینکه نیاز باشد ساعت های طولانی در صف بانک یا در ترافیک باشیم با انتخاب چند گزینه کار خودمان را انجام دهیم.

دستگاه هایی هم ساخته شده اند که روند تهیه و طبخ غذا را تغییر داده اند و سریعتر در اختیار ما قرار می گیرد. دنیای امروز باعث شده است که چنان سرگرم کار باشیم که بعضأ ممکن است فراموش کنیم که غذا در حال آماده سازی است. از این رو دستگاه های دارای تایمر هم اضافه شدند. یکی از دستگاه هایی که می توان نام برد سرخ کن ها هستند که بسته به نوع کاربری در اندازه ها و مدل های مخالفی هستند. همچنین می توان آن ها را در خانه مورد استفاده قرار داد هم در ابعاد بزرگتر در رستوران ها. دستگاه های سرخ کن خانگی دارایی انواع مختلفی هستند که برای مثال برخی از آن ها به صورت مکانیکی تنظیم می شوند و برخی به صورت دیجیتالی.سرخ‌کن‌ها از نظر ظرفیت مخزن روغن و مواد غذایی، قدرت و انواع ویژگی‌ها با یکدیگر متفاوت هستند. صفحه نمایش دیجیتال با ۵ برنامه غذایی پخت و پز از پیش تنظیم شده است. رابط کاربری دیجیتال آن برای استفاده از برنامه های پخت و پز از پیش تنظیم شده، برای تهیه ی سیب زمینی سرخ شده ی گوشتی، گوشت ماهی و خرچنگ مرغ یخ زده با لمس یک دکمه آسان است. شماره گیری QuickControl هر دو درجه حرارت و زمان پخت و پز را می دهد. عملکرد گرم نگه داشتن به مدت ۳۰ دقیقه به شما امکان انعطاف پذیری برای انجام کارهای دیگر و هنگام آماده سازی را به شما می دهد. بعضی از سرخ‌كن‌ها دارای «نقطه سرد» در كف دیگ خود هستند. این دقیقا جایی است كه مقدار زیادی از خرده‌های غذا آنجا ته نشین می‌شود و دمای پایین در این نقطه از لكه دار شدن و فاسد شدن روغن جلوگیری می‌كند.

از جمله ویژگی های این دستگاه های سرخ این است که برای تمیز کرن ظرف های آن می توان از ماشین ظرف شویی استفاده کرد و این یعنی به ظروف اسیب نخواهد رسید. برخی از دستگاه های سرخ کن بر خلاف باور عمومی که فرض می کنند سرخ کن روغن زیادی را مصرف می کند تا غذا سرخ شود، برخی از مدل های آن وجود دارد که نیازی به روغن زیاد نیست و با استفاده از تکنولوژی Airfryer از هوای گرم برای تهیه غذاها با روغن کم یا بدون اضافه استفاده می کند، به صورتی که روغن را همراه با جریان هوای گرم بین مواد غذایی پخش می کند و سبب ایجاد واکنش شیمیاییِ شناخته‌شده‌ای به‌نام «واکنش میلارد» می‌شود. این واکنش در حضور گرما بین یک اسید‌آمینه و قند احیاکننده اتفاق می‌افتد. درنتیجه رنگ و طعم غذا تغییر می‌کند. بنابراین شما می توانید با ۹۰٪ چربی کمتر روغن سرخ کنید. لذت بردن از مزه و طعم، نتایج ترد، مانند عمیق سرخ شده، با کمترین مقدار چربی را می توان با استفاده از این فناوری تجربه کرد. سرخ کن های امروزی برا خلاف گذشته فقط سرخ کن که در استخری از روغن غذا قرار می گرفت نیست. سرخ کردن، پختن، گریل کردن غذاهای مورد علاقه خودتان را می تواندی با نسل جدید سرخ کن ها داشته باشید. سبد سرخ کن ها دارای مش  وشبکه های نچسب قابل جابجایی برای پاکسازی آسان است. با ترکیب یک بخاری قدرتمند و موتور با تکنولوژی Twin TurboStar جدید، هوای داغ در Airfryer مانند یک گردباد قدرتمند – در کل سبد پخت و پز چرخید. این فناوری برای استخراج چربی اضافی مواد غذایی که هنگام سرخ شدن به خود گرفته است و گرفتن همه آن را برای کاهش چربیمی باشد. با فن آوری Twin TurboStar همچنین شما و خانه خود را از بوی روغن سرخ شده در مقایسه با یک سرخ کننده معمولی محافظت می کند.

کار کرد دستگاه سرخ کن در مدل های مختلف مشابه هم هست و فقط در جزئیات با توجه به نوع دستگاه و پیشرفته بودن آن که امکانات و قابلیت های متعددی دارد فرق می کند. همه سرخ کن ها دارای محفظه ای است که رو غن در آن قرار می گیرد و المنتی که در زیر محفظه قرار دارد. سرخ کن ها دارای سبد فلزی ای هستند که غذا را در روغن غوطه ور نگه می دارد. مدل های پخت گرم با استفاده از هوای گرم دارای محفظه ای هستند که غذا درون آن قرار می گیرد و چند قطر روغن برای طبخ آن کافی است. فقط نیاز است که نوع پخت و درچه حرارت را تنظیم کنید.

خرابی های دستگاه سرخ کن

دستگاه سرخ کن ار آن جایی که ساختار نه چندان پیچیده ای دارد در مدل های معمولی می توان گفت عمده مشکل آن مربوط به تنظیم درجه حرارت برای سرخ کردن است که ممکن است بیش از حد داغ شود که روغن بسوزد و یا در حد مطلوب گرم نشود. در چنین شرایطی باید ترموستات و المنت آن بررسی شود. همچنین ممکن است دکمه ای تنظیم حرارت و درجه آن با مشکل مواجه شده باشد که به خوبی نتواند درجه را تنظیم کند. در مدل های پیشرفته که دارای صفحه نمایش لمسی هم هستند ممکمن است مانیتور آن دچار مشکل پخش باشد یا صفحه لمسی عملکرد درستی نداشته باشد و تاچ آن از کار افتاده باشد و یا تنظیمات آن به هم خورده باشد. 

در صورت بروز خرابی در سیستم دستگاه سرخ کن خود می توانید با واحد تعمیرات لوازم خانگی مجتمع فنی الکترونیک تهران تماس حاصل فرمایید یا مراجعه حضوری داشته باشید تا توسط متخصصین این مرکز عیب یابی و رفع شود.

لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستان ها می توانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمت گزار مناسبی برای ایشان باشیم.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس»تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

 

چه امتیازی به این وب سایت میدهید؟