تعمیرات پلی استیشن

تعمیرات پلی استیشن یکی از خدمات مهمی است که مرکز تعمیرات الکترونیک تهران ارائه میکند.

تعمیرات پلی استیشن اینطور مینگارد که : پلی استیشن (به طور رسمی به PS نامیده می شود و معمولا به نام PS1 یا نام آن PSX شناخته می شود) یک کنسول ویدئویی خانگی است که توسط Sony Computer Entertainment توسعه یافته و به بازار عرضه شده است. کنسول در ۳ دسامبر ۱۹۹۴ در ژاپن، ۹ سپتامبر ۱۹۹۵ در آمریکای شمالی، ۲۹ سپتامبر ۱۹۹۵ در اروپا و ۱۵ نوامبر ۱۹۹۵ در استرالیا منتشر شد. کنسول در صف اولین کنسول PlayStation کنسول های ویدئویی خانگی بود. این در درجه اول با نینتندو ۶۴ و Sega Saturn به عنوان بخشی از نسل پنجم کنسول های بازی ویدیویی رقابت می کرد. در ژوئیه ۲۰۰۰، نسخه جدید اسلیم طراحی شده با نام PS One منتشر شد و جایگزین کنسول خاکستری اصلی شد و به طور مناسب نامگذاری شد تا از سرخوردگی بازی PlayStation 2 جلوگیری شود. 

پلی استیشن

پلی استیشن ۲، که با کنترلر و بازیهای DualShock پلی استیشن سازگار است، در سال ۱۹۹۹ معرفی شد و در سال ۲۰۰۰ راه اندازی شد. PlayStation 3 (PS3) یک ماشین اختصاصی است – کنسول بازی – برای پخش بازی های ویدئویی، که به تلویزیون شما متصل می شود. سومین سری از سری های بسیار موفق سونی از کنسول های بازی، پلی استیشن ۳ در سال ۲۰۰۷ منتشر شد. فروش آن تا حدودی در پشت رقبای خود – Wii نینتندو و مایکروسافت ایکس باکس ۳۶۰ – عقب مانده است، اما هنوز هم بیش از ۴۷ میلیون دستگاه در سراسر جهان فروخته است. نسخه جدیدی از PlayStation – PS4 – در حال حاضر در دسترس برای سفارش است. مایکروسافت ایکس باکس وان و سونی پلی استیشن ۴ و اکنون پلی استیشن ۵ (PS5)هنوز با هم مبارزه می کنند که بهترین باشند. در حال حاضر Xbox One S و PS4 Pro در حال پریدن به عرصه رقابت هستند. 

در اینجا می خواهیم مقایسه ای بین ایکس باکس وان با پلی استیشن ۴ داشته باشیم. استدلال در مورد مشخصات فنی مطرح است. PlayStation 4 به لطف استفاده از RAM GDDR5 به جای RAM DDR3 که در Xbox One استفاده می شود، تفاوت اندکی دارد، اما علاوه بر این، سختافزار کاملا شبیه است. هر دو پردازنده های ۸ هسته ای AMD، ۸ گیگابایت حافظه، ۵۰۰ گیگابایت درایو داخلی و درایوهای Blu-ray را دارند. سیستم ها اکنون نسخه هایی با درایوهای ۱TB به عنوان گزینه ها دارند و نسخه ۱TB Xbox One از یک درایو هیبریدی با ذخیره سازی حالت جامد علاوه بر هارد دیسک برای بهبود عملکرد استفاده می کند. با این حال، در آزمایشهای ما، درایو هیبریدی Xbox One به میزان قابل توجهی سریعتر از درایو ۵۰۰ گیگابایت نبود.

PlayStation20

با این حال، در آزمایش های ما، XIt در آخرین به روز رسانی گیج کننده تر شد، زیرا PS4 Pro دارای یک پردازنده سریع تر و یک GPU است که می تواند بیش از دو برابر TFLOPS پردازش کند. Xbox One S هیچ ارتقاء گرافیکی قابل توجهی برای بازی هایش مدعی نیست، به طوری که سونی برای کسانی که مایل به پرداخت ۱۰۰ دلار اضافی هستند و بازی های سازگار را ارائه می دهند، پیشی می گیرد. و فراموش نکنید، Xbox One S از Ultra HD Blu-ray پشتیبانی می کند، در حالی که PS4 Pro نمی کند. درایو هیبریدی Xbox One به میزان قابل توجهی سریعتر از درایو ۵۰۰ گیگابایت نبود.

مزایای و ویژگی های کلیدی پلی استیشن 

  • PS5 توسط آنچه که مسلما قوی ترین سخت افزار کامپیوتر است، در مقایسه با رقبای خود طراحی شده است، و برای برخی از بازی های درخشان ترین تکنولوژی در دسترس است.
  •  PS3 اولین کنسول برای تولید یک تصویر کامل ۱۰۸۰p HD (با وضوح بالا) بود – که تصویر واضح در تلویزیون مشاهده می شد. 
  • PS3 تنها کنسول بازی است که در حال حاضر در دسترس است که می تواند دیسک های Blu-ray با کیفیت بالا، جانشین دی وی دی ها را بازی کند. همچنین قادر به پخش تمام فیلم های Blu-ray در دسترس می باشد، همچنین می توانید فیلم های ۳D را در یک تلویزیون سازگار پخش کنید
  • بسیاری از بازی های مختلف موجود در PS5 وجود دارد، از جمله سری Uncharted Action-Adventure series و پرفروش ترین بازی های Gran Turismo رانندگی
  • کنسول می تواند بازی های قدیمی PlayStation 1 را اداره کند، اما به غیر از تعداد کمی از مدل های اولیه، هیچ PS3 ی نمی توانند بازی های PlayStation 2 را بازی و اجرا کند. 
  • PS3 دارای قابلیت های آنلاین است، به کاربران اجازه می دهد تا از طریق اینترنت با دیگران بازی کنند و بازی های کوچکتری را دانلود کنند. بر خلاف رقیب Xbox Live آن، اکثر توابع آنلاین PS3 رایگان هستند، هرچند که آنها به اندازه Xbox Live وسیع نیستند.
  • در سال ۲۰۱۰، سونی جنبش (Move) جانبی خود را برای PS3 در پاسخ به قابلیت های حرکتی نینتندو Wii منتشر کرد. Move حرکت یک دوربین است که وقتی در مقابل تلویزیون قرار می گیرد می تواند حرکت کنترل کننده ها را قبل از آن و کسانی که کنترل کننده ها را نگه می دارند دنبال کند. اثر کلی مشابه سیستم کنترل Wii است، اما با دقت بیشتری. این بازی با مجموعه ای از بازی های ورزشی منتشر شد و با تعدادی از بازی های اخیر تیراندازی PS3 سازگار است.

games-console-comparison-4

خرابی های دستگاه پلی استیشن

دستگاه پلی استیشن نیز جمله دستگاه های بازی سرگرم کننده است که طرفداران خاص خود را دارند و از آن استفاده می شود. بنابراین در صورتی که با خرابی و مشکلی در روند کار مواجه شود، بازیکن را بر آن می دارد که آن را رفع کند.

برخی از مشکلاتی که برای کنسول های بازی پلی استیشن پیش می آید می توان به این موارد اشاره نمود:

  1. عدم اتصال به اینترنت و شبکه 
  2. آپدیت نشدن دستگاه پلی استیشن
  3. پلی استیشن نمی‌تواند دستگاه متصل به پورت USB را شناسایی کند
  4. دوربین دستگاه مشکل دارد و به خوبی حرکات را یا دنبال نمی کند یا با کندی همراه است
  5. کلیدهای دستگاه به خوبی کار نمی کند یا از کار افتاده است
  6. بازی های انتخابی دستگاه به خوبی اجرا نمی شود
  7. دستگاه دیر روشن می شود
  8. پلی استیشن در حین بازی خاموش می شود
  9. تصویر پرش دارد
  10. پلی استیشن سی دی را نمیخواند
  11. بازی موجود در هارد پلی استیشن اجرا نمیشود
  12. در دستگاه صدا وجود ندارد
  13. دسته پلی استیشن خوب کار نمیکند
  14. تصویر موقع بازی میایستد
  15. ps4 چراغ آبی چشمک زن دارد که به آن چراغ مرگ میگویند و موضوع خیلی جدی است.
  16. تعمیر دسته پلی استیشن ps4 و ps5 این تعمیرات شامل شوک ,کارنکردن دکمه های L و R و همینطور آنالوگ های چپ و راست میشود.
  17. شارژ نشدن و خاموش بودن دسته پلی استیشن:این از مواردی است که مربوط به تعمیر برد الکترونیک دسته پلی استیشن میشود.

بسیاری موارد دیگر که نشان دهنده وجود مشکل در سیستم دستگاه پلی استیشن شما است.

در صورت بروز خرابی در سیستم دستگاه پلی استیشن خود می توانید با متخصصین واحد تعمیرات کنسول های بازی مجتمع فنی الکترونیک تهران تماس حاصل فرمایید یا مراجعه حضوری داشته باشید.

لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹
آدرس» تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت -نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳

چه امتیازی به این وب سایت میدهید؟