تعمیرات کاغذ خرد کن

از جمله لوازم و دستگاه های اداری که در برخی از شرکت ها و اداره ها و مراکز وجود دارد، دستگاه کاغذ خورد کن است که همانطور که از نام آن پیداست توسط آن اسناد کاغذی را خرد می کند تا اثری از آن به آن صورت باقی نماند و بازیابی آن کار مشکلی است. به عباتی دیگر دستگاه کاغذ خورد کن یک دستگاه مکانیکی برای برش کاغذ و رسانه های دیگر است که اطلاعات به قطعات بسیار کوچک تبدیل می شوند که دیگر نمی توان اطلاعات را بازیابی کرد. هدف نهایی تخریب ایمن داده های شخصی یا شغلی حساس است. سازمان های دولتی، سازمان های غیر انتفاعی، کسب و کارها و افراد از کاغذ خورد کن استفاده می کنند تا اطلاعات شخصی یا اطلاعاتی دیگر را از بین ببرند.

کاغذ خورد کن

سرمایه گذاری در یک دستگاه کاغذ خورد کن با کیفیت خوب می تواند برای کسب و کار شما این مزایا را به ارمغان بیاورد:

افزایش امنیت: مزیت اصلی یک پاره کننده خوب، افزایش امنیت اطلاعات است که می تواند کسب و کار شما را فراهم کند. کسب و کارهای مدرن باید کار کنند تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات حساس آنها به دست اشتباه نمی افتد. از دیدگاه های نظارتی و رقابتی، مهم است که کسب و کارها داده های محرمانه خود را فراتر از دسترسی افراد غیر مجاز قرار دهند. یک دستگاه کاغذ خورد کن خوب می تواند به شما کمک کند تا این کار را انجام دهید.

کاهش حجم ضایعات: با خراب کردن اسناد و رسانه های دیگر، میزان ضایعاتی که کسب و کار شما تولید می کند، به طور عمده کاهش پیدا می کند. این امر می تواند مدیریت زباله را بسیار کارآمدتر کند و اگر هزینه های آن به میزان زیاد است با استفاده از آن می توانید هزینه های خود را کاهش دهید. 

به حداقل رساندن هزینه ها: سرمایه گذاری در دستگاه کاغذ خورد کن همچنین می تواند صرفه جویی در هزینه های بزرگ را به همراه داشته باشد. به این معنی که نیازی نیست هر از گاهی اسناد خود را برای معدوم کردن و خورد کردن در اختیار افراد و شرکت های دیگر قرار دهید و هزینه ای را پرداخت کنید. کاغذ خورد کن ها با کیفیت خوب بیشتر و  بیشتر برای هر کسب و کاری در حال حاضر مقرون به صرفه است و در حال توسعه است. تفاوت عمده بین اینکه خود یک دستگاه خورد کن داشته باشید و اینکه پرداخت هزینه برای خدمات خورد کردن داشته باشید می تواند بسیار عظیم باشد. 

افزایش کارایی: شما دیگر نیازی به مدیریت، ذخیره و سازماندهی اسناد و سایر رسانه هایی که قرار است نابود شوند. با دستگاه کاغذ خورد کن مخصوص خود، می توانید اسناد و دیگر اشکال اطلاعات حساس را بلافاصله از بین ببرید.

این ها بعضی از مزایای عمومی است که دستگاه کاغذ خورد کن می تواند برای کسب و کار شما ارمغان به بار بیاورد، اما ممکن است بسته به نوع و مقیاس دستگاهی که انتخاب کرده اید، بیشتر باشد. تعداد زیادی از دستگاه ها و ماشین های کاغذ خورد کن در بازار وجود دارد. این دستگاه ها از دستگاه های کوچک و ارزان برای استفاده شخصی گرفته تا واحد های صنعتی بزرگ برای عملیات تجاری می باشد. خورد کننده هایی هستند که فقط خورد کردن کاغذ را انجام می دهند، برخی دیگر نیز وجود دارند که شما می توانید استفاده های چند منظوره را از آن ها داشته باشید به این صورت که می توانید از اشکال مختلف رسانه ها،از سی دی ها گرفته تا USB درایورها را برای خورد کردن استفاده کنید. در بین طیف وسیعی از این دستگاه ها سه نوع اصلی از دستگاه های برش طبقه بندی شده با خروجی وجود دارد:

کاغذ خورد کن نواری: نوع سنتی کاغذ خورد کن سند می باشد، این دستگاه ها برای اولین بار در بازار بوده و هنوز هم در بسیاری از بنگاه های تجاری به کار می روند. آنها مدارک را به نوارهای طولانی و نازک تقسیم می کنند. آنها عموما برای نگهداری آسانتر هستند و نسبت به دیگر مدل های کاغد خورد کن ارزان بوده و دسترس پذیرتر هستند، اما یکی از مشکلاتی که دارند این است که بعد از خورد شدن اسناد با صرف زمان می توان مجددأ نوارها را کنار هم قرار داد و به سند اصلی دسترسی داشت. 

کاغذ خورد کن با برش متقاطع: اگر اسناد شما از حساسیت بالایی برخورد دار هستند باید به نوع دیگری از کاغذ خوردها غیر از نوع نواری فکر کنید و آن مدل برش متقاطع است. این مدل نسبت به نوع نواری گران تر هستند اما امنیت بالاتری دارند. نحوه کار این مدل به این صورت است که در دو جهت مختلف اقدام به برش می کنند و سر هم کردن تکه های برش خورده را مشکل می کند و زمان بیشتری را باید صرف کرد. این نوع مدل در حال حاضر نوع عادی صنعتی است و برخی از مدل ها ترکیب مدل متقاطع و نواری هستند. 

کاغذ خورد کن میکرو برش: این نوع از دستگاه ها در کلاس امنیتی بسیار بالایی قرار دارند. آنها اسناد را به ذرات کوچک تقسیم می کنند و تقریبا غیرممکن می شوند که هر داده ای را بازیابی کنند. از آنجایی که این مدل بسیار پیچیده تر از مدل های قبلی است مسلمأ گرانتر هم هستند. بنابراین اگر کار و اطلاعات شما بسیار حساس است این مدل مناسب می باشد.

در مورد انتخاب نوع دستگاه برش نکاتی را باید در نظر داشت و طبق آن دستگاه خریداری شود. برای خریداری باید این موارد را در نظر بگیرید: اینکه چقدر و چند بار نیاز دارید که از این دستگاه استفاده کنید، چه تعداد افراد از این دستگاه استفاده می کنند، اندازه اسناد و مدارکی می خواهید خورد شود به چه اندازه و سایزی است، چقدر اطلاعات شما حساس است و … . با توجه به این موارد و بررسی آن ها می توانید تصمیم بگیرید که چه مدل دستگاهی برای شما مناسب تر است.

انواع کاغد خورد کن ها

خرابی های دستگاه کاغد خورد کن

همانطوری که عنوان شد بسته به نوع کارکرد و اهمیت اطلاعات دستگاه کاغذ خورد کن انواع مختلفی دارند و بنابراین حساسیت صاحبان ان نیز بیشتر است. مهمترین . بارزترین مشکلی که ممکن اسن برای دستگاه کاغذ خورد کن پیش بیاید این است که به خوبی اسناد را خورد و معدوم نکند و یا در حین کار اسناد گیر کنند در دستگاه و فرآیند به خوب انجام نشود. پایین آمدن سرعت خورد کردن، خاموش شدن در حین کار کردن و … از مواردی است که نشان دهنده وجود خرابی و مشکل در سیستم دستگاه است.

در صورت بروز خرابی در سیستم دستگاه کاغذ خورد کن خود می توانید به واحد تعمیرات لوازم اداری مجتمع فنی الکترونیک تهران مراجعه نمایید تا توسط متخصصین این مرکز عیب یابی و رفع شود. 

آدرس» لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

چه امتیازی به این وب سایت میدهید؟