تعمیرات ایکس باکس

واحد تعمیرات ایکس باکس الکترونیک تهران یکی از قوی ترین واحدهای تعمیراتی این مجتمع تعمیراتی است که خدمات تعمیرات xbox و تعمیرات کنسول های بازی دیگر را از لحاظ تعمیرات سخت افزار xbox و تعمیرات نرم افزار ایکس باکس با حرفه ای ترین متخصصین و جدیدترین تجهیزات انجام میدهد.

امروزه با توجه به پیشرفت در زمینه الکترونیک و دیجیتال، نه تنها نوع وسایلی که با آن ها سروکار داریم تغییر کرده است و حتی لوازم جدیدی نیز اضافه شده است، نوع بازی ها با گذشته هم کتفاوت شده است و شکل امروزی به خود گرفته است. از جمله بازی های کامیپوتری را می توان نام برد که بسیار پر طرفدار هستند و هر از چندگاهی بازی دیگری نیز معرفی می شود. در کنار آن ها کنسول های بازی نیز توسط شرکت های مختلف تولید شده اند که لذت بازی در فضای مجازی را دو چندان کرده است. ایکس باکس کنسول بازی ویدئویی خانگی و اولین مرحله در سری کنسول های Xbox تولید شده توسط مایکروسافت است. ایکس باکس در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۰۱ در آمریکای شمالی منتشر شد و پس از آن در استرالیا، اروپا و ژاپن در سال ۲۰۰۲ منتشر شد. می توان گفت این اولین اقدام مایکروسافت برای حضور در بازار کنسول های بازی بود. این کنسول نسل ششم است و با PlayStation 2 سونی و GameCube نینتندو رقابت می کند. این نیز اولین کنسول تولید شده توسط یک شرکت آمریکایی از زمان افتتاح Jaguar Atari در سال ۱۹۹۶ بود.

Xbox-one-X-1

در سال ۲۰۰۰ اعلام شد که ایکس باکس در مقایسه با رقبای خود دارای قدرت گرافیکی بالاتری بوده و شامل یک پردازنده ۷۳۳ مگاهرتزی Intel Pentium III و یک پردازنده است که می تواند بر روی یک PC استاندارد یافت شود. همچنین در مورد آن می توان به اندازه و وزنی مانند رایانه اشاره کرد و اولین کنسول برای داشتن یک دیسک سخت درون ساخته شده بود. در ماه نوامبر سال ۲۰۰۲، مایکروسافت Xbox Live، سرویس آنلاین مبتنی بر هزینه برای بازی آنلاین را فعال کرد که مشترکین را قادر به دانلود محتوای جدید و اتصال با دیگر بازیکنان از طریق یک اتصال پهنای باند کرد. بر خلاف سایر سرویس های آنلاین Sega و سونی، Xbox Live در طراحی کنسول اصلی از طریق یک پورت اترنت یکپارچه پشتیبانی می کرد. این سرویس جای پای اولیه مایکروسافت را در بازی های آنلاین مستقر کرد و به Xbox کمک کرد تا رقیب مناسب برای سایر کنسول های نسل ششم باشد. محبوبیت عناوین پرفروش مانند Halo 2 به محبوبیت بازی کنسول آنلاین و مخصوصا shooters of first person کمک کرد. با وجود این و در رتبه دوم، پیش از GameCube و Sega’s Dreamcast نینتندو، فروش ایکس باکس همیشه به خوبی پس از تولید بازی سونی PlayStation 2 در سال ۱۹۹۶ بود.

کنسول بازی قادر به اتصال به یک تلویزیون یا سایر رسانه های صفحه نمایش است. ایکس باکس گرافیکی واقع بینانه را برای بازی فراهم می کند. انواع مدل ایکس باکس  Xbox، Xbox 360، Xbox One نام برد. اولین سری از کنسول های ایکس باکس، کاربرپسند ساخته شده بود و قادر بود به راحتی بازی های کامپیوتری شخصی را در اختیارکاربران قرار دهد. پورت اترنت برای بازی آنلاین سریع و چهار پورت کنترلر برای بازی چند نفرهساخ

xb34-800x450

ته شده بود. همچنین با یک هارد درایو برای ذخیره بازی ها و محتویات بازی، پخش دی وی دی و چند سیگنال های صوتی / تصویری برای اتصال آسان به نمایش رسانه ها و سیستم های سینمای خانگی ارائه شده است. پد کنترلر دارنده ی آنالوگ، پد های جهت دار و شش دکمه ی عملکرد بود و در مقایسه با سایر کنترل کننده های بازی در آن زمان بسیار زیاد بود. ایکس باکس ۳۶۰ دارای ویژگی های مشابهی نسبت به نسخه قبلی خود بود اما قدرت بیشتری نسبت به CPU، حافظه و گرافیک داشت. بر خلاف دستور عمل قانونی در ایکس باکس، ایکس باکس ۳۶۰ از اجرای اعداد در دستورالعمل استفاده کرد تا حجم پردازنده، پیچیدگی و تقاضای قدرت را کاهش دهد. Kinect محیطی به عنوان حسگر حرکتی معرفی شد که به بازیکنان اجازه داد تا با استفاده از حرکات فیزیکی به جای استفاده از کنترلرها بازی کنند. ایکس باکس ۳۶۰ همچنین سرویس غیر اشتراکی به نام Xbox Live Free را معرفی کرد. یکی دیگر از ویژگی های جدید که ایکس باکس ۳۶۰ معرفی شد قابلیت تماشای فیلم با کمک اینترنت بود.

1470913350_xbook_one_s_1_story-620x349

Xbox One سومین کنسول در خانواده Xbox است که شامل یک باتری ساخته شده در کنترلر بود و با یک طراحی بسیار پیچیده ساخته شد. ایکس باکس یک (Xbox One) برخی از قسمت های مهم وقابل اعتماد را در ایکس باکس ۳۶۰ رابهبود داد و سریعتر و قدرتمندتر از پیشینیان خود است و با افزایش میزان حافظه، گرافیک و پردازنده آن را افزایش می دهد. Xbox One، با این حال، با اکثر بازی ها و برنامه های دو عضو قبلی خانواده Xbox سازگار نیست. نام تجاری ایکس باکس این امکان را برای بازیکنان فراهم می کند که بازی های آنلاین را با کمک Xbox Live بازی کنند. پشتیبانی از توسعه بازی نیز برای ایکس باکس بالا است. مایکروسافت استودیو های توسعه مستقل را برای تولید بازی ها به طور انحصاری برای ایکس باکس دارد. انجمن آنلاین و پشتیبانی از ایکس باکس در مقایسه با دیگر کنسول های بازی بزرگ است.

تعمیر ایکس باکسخرابی های ایکس باکس

همان طور که عنوان شد بازی ها امروزه شکل دیگری به خود گرفته اند و متناسل با نوع زندگی ما تغییر یافته است و استفاده از آن محدود به سن خاصی نمی شود. استفاده زیاد از هر وسیله ای به صورتی که خارج از توان دستگاه باشد مسلماً به آن آسیب می رساند. اما بعضاً برخی از مشکلاتی که پیش می آید ناشی از بازی زیاد با دستگاه نیست و به خود دستگاه و بعضاً از زمان تحویل از کارخانه همراه با دستگاه است. برای مثال روشن نشدن دستگاه، بهم خوردن مجدد تنطیمات در حالی که انجام شده است، هنگ کردن دستگاه، قطع شدن صدا، کار نکردن دسته ها و بسیاری موارد دیگر که در صورت بروز باید به متخصص سپرده شود تا عیب یابی و رفع شود. 

در صورت بروز خرابی در سیستم دستگاه ایکس باکس خود می توانید با متخصصان واحد تعمیرات کنسول بازی مجتمع فنی الکترونیک تهران تماس حاصل فرمایید یا مراجعه حضوری داشته باشید. لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱
آدرس» تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت -نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳

چه امتیازی به این وب سایت میدهید؟