تعمیر ماشین لباسشویی

یکی از لوازمی که می توان گفت امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و جز پرکاربردترین لوازم محسوب می شود، ماشین لباس شویی است. حجم زیاد لباس ها، با جنس ها مختلف، زمان و انرژی زیادی را از آدمی می گیرد تا تمیز شوند و البته مصرف  آب را هم افزایش می دهد. با ورود ماشین لباس شویی به زندگی ما، باعث صرفه جویی در زمان ما نیز شد و لباس ها به صورت اوتوماتیک و طبق برنامه ای که بع ماشین لباس شویی می دهیم شسته می شوند و خشک می شوند. در ابتدا ماشین های لباس شویی شکل امروزه و پیشرفته را نداشتند که همراه با انواع و قسام مکانیزم ها و روش های نانو و … باشد. اما همان ماشین های ابتدایی هم خود کم بزرگی بود.

تعمیرات ماشین لباسشویی

۱) ماشین لباسشویی بالا: در این ماشین لباسشویی، لباس از بالای ماشین لباسشویی بارگیری می شود. یک پوشش در بالای صفحه وجود دارد که به بارگیری و تخلیه لباس ها کمک می کند که عملکرد شست و شو و همچنین شست و شو و خشک کن را در ماشین لباسشویی کاملا اتوماتیک انجام می دهد. ماشین لباسشویی بارگیری بالا توسط افرادی که نمی خواهند بدن را هنگام بارگذاری لباس خم کنند، ترجیح داده می شود. این ماشین لباسشویی به طور گسترده ای نسبت به ماشین لباسشویی بارگذاری جلو در بسیاری از نقاط جهان استفاده می شود.

تعمیر برد ماشین لباسشویی

۲) ماشین لباسشویی بارگذاری جلو: در این دستگاه لباس از طرف جلو بارگذاری می شود. مطالعات نشان داده اند که دستگاه های شستشوی جلویی مصرف انرژی کمتر، آب و مواد شوینده را کمتری مصرف می کنند و همچنین نتایج شستشوی بهتر را نسبت به دستگاه شستشوی بارگذاری بالا ارائه می دهند. در بازار های اروپایی، سهم بازار ماشین لباسشویی بارگذاری جلو ماشین ۹۰٪ است، در حالیکه ماشین های شستشوی بالا فقط ۱۰٪ است. در مقابل، ایالات متحده دارای سهم بازار ۶۵٪ برای بارگذاری بالا و ۳۵٪ برای ماشین های شستشوی جلو است.

بسته به کلیه ویژگی های اتوماتیک موجود در ماشین لباسشویی، ماشین های شستشوی بالا نیز به عنوان ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک و ماشین لباسشویی کاملا اتوماتیک طبقه بندی می شوند. ایده اصلی ماشین لباس شویی ساده است. لباس ها در یک مایع شوینده همراه با آب برای مدتی قرار می گیرند و بعد از مدتی طی چرخشی سریع آب ها را از لباس ها جدا می کنند.شاید تصور کنید که لباس ها در یک دارم بزرگ و پر از آب هستند ولی در واقع دو درام وجود دارد که یکی در دیگری است. درام داخلی را شما می توانید ببینید وقتی که درب ماشین لباس شویی را باز می کنید. در یکماشین لباس شویی جلو، درام در جلو قرار دادر. لباس های خود را در داخل درب از جلو حرکت قرار می دهید و درام می چرخد و کل درام چرخان می شود در اطراف محور افقی (مانند یک چرخ ماشین). درام دارای بسیاری از سوراخ های کوچک است که به آب اجازه می دهد در داخل و خارج و در بین لباس ها حرکت کند. در مدل ماشین لباس شویی درب بالا، درام بر روی محور عمودی نصب می شود اما در واقع حرکت نمی کند. در عوض، در وسط آن یک دست و پا زدن وجود دارد و آن را یک مخلوط کننده  می توان نامید که لباس را در آب می چرخاند. در اینجا یک درام دوم، بزرگتر در خارج از درام داخلی است که شما نمی توانید ببینید. کار آن این است که آب را در حالی که درام داخلی (درب جلو) یا مخلوط کننده (درب بالا) در حال چرخش است، نگه دارد. بر خلاف درام داخلی، درام بیرونی باید به طور کامل ضد آب باشد.

تمام بخش های مهم شستشوی لباس با کنترل الکتریکی از جمله درام داخلی، دریچه ها، پمپ و عنصر گرمایی کنترل می شوند. برنامه نویس مانند هادی یک ارکستر است و این چیزها را در یک ترتیب معقول به کار می گیرد. دستگاه شما نمی داند شما چه چیزی را در آن قرار داده اید و نمی توانید به طور اتوماتیک بگویید که چطور باید چیزی شبیه یک بلوز پشم گوسفند را شستشو دهیم زیرا نمی داند که این کار باید انجام شود! تنها چیزهایی که تحت کنترل آن هستند، مقدار و درجه حرارت آب، سرعت چرخش، تعداد دفعات در حال چرخش درام، تعداد شستشو و غیره است.

خرابی های ماشین لباس شویی

ماشین لباس شویی از جمله لوازمی است که می دانیم بسیار مهم است چرا که با بهداشت و سلامت ما در ارتباط است. از این رو باید به خوبی مراقبت شود و با توجه به شرایط گفته شده برای مراقبت از آن باید عمل شود. بیش از حد حجم محاز نباید در آن لباس قرار داد، اشیاء تیز و سخت نباید در آن باشد و … . اما از جمله مشکلاتب که برای ماشین لباس شویی ممکن است به وجود آید این است که اگر تمام اتوماتیک و دیجیتالی باشد در برد و برنامه نویسی آن ممکن است مکلاتی بروز کند که تنظیماتی که برای آن قرار می دهیم به خوبی عملی نشود. دکمه ها به خوب کار نکنند و بسیاری موارد دیگر که نشان دهنده وجود مشکل است.

در صورت بروز خرابی در سیستم الکترونیکی و دیجیتالی ماشین لباس شویی خود می توانید با واحد تعمیرات لوازم خانگی محتمع فنی الکترونیک تهران تماس حاصل فرمایید یا مراجعه حضوری داشته باشید تا توسط متخصصین این مرکز عیب یابی و رفع شود.

لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستان ها می توانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمت گزار مناسبی برای ایشان باشیم.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

آدرس»تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

چه امتیازی به این وب سایت میدهید؟