تعمیر مودم جیبی و مودم همراه

امروزه یکی از مواردی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و می توان گفت دیگر بدون آن انجام کارها مختل می شود اتصال به اینترنت است. چرا که بسیاری از کارها و خدمات در بستر اینترنت و اتصال شبکه ها و مراکز صورت می گیرد و به این ترتیب اطلاعات به اشتراک گداشته می شود. دسترسی به اینترنت به حدی امروزه مورد استقبال و استفاده واقع شده است که می توان گفت کمتر شخصی و مکانی است که امکان اتصال به آن را نداشته باشد. تا چند سال اخیر برای اتصال به اینترنت از خطوط دایل آپ استفاده میشد و البته سرعت و حجم استفاده از آن بسیار پایین بود. بعد از آن نسل جدید دستگاه ها با نام مودم روانه بازار شد که دستگاهی بود که با اتصال به برق و قرار گرفتن در مکانی می توانستیم از آن استفاده کنیم. لزوم استفاده از اینترنت در هر مکان و زمانی باعث شد که مودم ها از شکل ثابت به همراه تغییر کنند تا بتوانیم آن ها را همراه خود در هر مکانی که پوشش شبکه اینترنت برقرار است داشته باشیم و از آن استفاده کنیم. 
مودم جیبی

یک WiFi جیبی یک مودم بی سیم قابل حمل است که همچنین به عنوان MiFi، نقطه اتصال تلفن همراه (mobile hotspot) و یا دیتای اینترنت شناخته می شود که هر دستگاه Wi-Fi فعال (گوشی های هوشمند، لپ تاپ ها و تبلت ها) را از طریق یک شبکه تلفن همراه به اینترنت متصل می کند. این مانند یک نقطه اتصال Wi-Fi در خانه کار می کند و یک شبکه WiFi با شعاع ۱۰ تا ۱۵ متر در اطراف شما ایجاد می کند اما … در جیب شما! این نیازی به نصب، کابل یا نرم افزار ندارد. فقط WiFi جیبی را روشن کنید، رمز عبور را وارد کنید و سپس شما می توانید دستگاه های شخصی خود را بلافاصله وصل کنید. 

دستگاه های ۴G و ۴G + که ما از آن ها استفاده می کنیم، به طور همزمان امکان اتصال به ۱۰ دستگاه را فراهم می کنند، به طوری که تمام خانواده ما بتوانند در همان زمان با هم ارتباط برقرار کنند!لطفا توجه داشته باشید که سرعت اتصال در میان دستگاه های متصل، به اشتراک گذاشته شده است و مصرف باتری مسلمأ متناسب با تعداد اتصالات پشتیبانی شده توسط آن است، بنابراین با داشتن ۱۰ دستگاه در یک زمان همزمان می تواند سرعت کمتری را طی کند و در اختیار کاربران قرار دهد و باتری سریعتر تخلیه شود. به همین دلیل، هنگام استفاده از برنامه های مصرف داده با قیمت بالا یا خدماتی نظیر Netflix یا Spotify، توصیه می کنیم که یک کانون تلفن همراه تنها برای هر ۴-۵ دستگاه شخصی که قصد دارید در طول سفر خود به آن وصل شوید، استفاده کنید.
مودم همراه
استفاده از مودم همراه در اختیار ما برخی از خدمات را قرار می دهد به عنوان مثال:
ارتباطات
شما قادر به ارسال و دریافت ایمیل در هر نقطه، برقراری تماس ویدئویی و صوتی (به عنوان مثال با اسکایپ) خواهید بود و بلافاصله کنترل رسانه های اجتماعی خود مانند فیس بوک یا Google+ را خواهید داشت.
اشتراک گذاری
شما می توانید عکس ها و ویدیو های خود را بلافاصله از طریق رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، + Google به اشتراک بگذارید یا آنها را از طریق ابر(کلود) خود با Google Photos، Skydrive، Picasa، Flickr یا Instagram ذخیره کنید. یک راه موثر و سرگرم کننده برای به اشتراک گذاری بهترین لحظات سفر خود را با عزیزان شما! اگر شما در حین سفر باید کار کنید، می توانید اسناد خود را در ابر از هر کجا که هستید، با خدماتی مانند Drive، iCloud، SkyDrive، Dropbox و دسترسی به راه دور، مانند آنچه که در دفتر خود هستید! فایل ها و کارهای خود را ارسال کنید و به تبادل بپردازید. 
جهت یابی
شما از گوشی هوشمند خود برای حرکت از شهرهایی که در آن زندگی می کنید استفاده می کنید تا مقصدی که می خواهید با پای خود و یا ماشین یا با استفاده از بهترین امکان حمل و نقل عمومی ببینید. ده ها تن از برنامه های رایگان وجود دارد که می توانید از آن ها برای اینم نور استفاده کنید، که مشهورترین آنها گوگل مپس هست! که می توانید در صورتی که در سفر هستید از ظریق مودم همراه خود برنامه آن را دریافت کنید.  با گوشی هوشمند خود که می توانیم بگوییم نوعی مودم همراه است به راحتی یک آدرس خاص را به سرعت به نام یک کسب و کار یا جاذبه توریستی خاص می توانید پیدا کنید!استفاده از مودم همراه اگر از حمل و نقل عمومی استفاده می کنید، اکثر شرکت های حمل و نقل محلی دارای یک برنامه در دسترس آنلاین هستند که به شما امکان می دهد تا در مورد زمان انتظار اتوبوس و ایستگاه های اتوبوس به روز شوید. اگر از ماشین استفاده می کنید، می توانید اطلاعات ترافیکی در زمان واقعی دریافت کنید، هشدارهای مربوط به سرعت مکان دوربین، ارزان ترین ایستگاه های گاز در نزدیکی شما و غیره … را در اختیار داشته باشید. و اگر می خواهید پس از بازگشت به خانه، ماجراجویی خود را دنبال کنید، می توانید سفر خود را با برنامه هایی مانند Google My Tracks، Maps Orux، Atlas Outdoor، و غیره ضبط کنید.
مستندها
در طول سفر، شما دائما ساختمان ها، بناهای تاریخی و آثار هنری را مشاهده خواهید کرد که کنجکاوی شما را جذب خواهد کرد! در حال حاضر، با تک کلیک، شما می توانید با استفاده از بسیاری از موتورهای جستجوی در دسترس، و یا تعداد زیادی از برنامه ها و وب سایت ها، مانند ویکی پدیا، بیشتر بیاموزید! بعضی از برنامه ها، مانند Google Goggles شگفت انگیز، حتی به شما امکان می دهند که یک بنای تاریخی یا کار هنری را بشناسید و به راحتی اطلاعات خود را به همه ی آنها بسپارید! بسته به موقعیت مکانی شما، برنامه های دیگر به شما اجازه می دهند راهنماهای تعاملی را که توضیح می دهند، مثل Triposo، Tripwolf، Lonely Planet و TripAdvisor را برای آشنایی با مکان مربوطه در اختیار داشته باشید.
یک استراحت کوتاه
آرامش داشتن، خوردن، روزنامه آنلاین را خواندن، یک فیلم را به زبان خود دیدن و یا به موسیقی مورد علاقه خود گوش دادان. هنگامی که شما به آن نیاز دارید، می توانید هر متن (به عنوان مثال یک منو) به سادگی در هر مکانی که هستید ترجمه کنید یا با هر مترجمی که در کنار شما است با مترجم گوگل عالی صحبت کنید. هنگامی که شما گرسنه هستید، به لطف Tripadvisor، می توانید هزاران نفر از مشاوران، و بهترین رستوران ها را در اطراف خود بیابید!
تعمیرات مودم همراه
خرابی های مودم همراه
از جمله مواردی که می توان نام برد که مدم همراه با مشکل مواجه هست می توان از: روشن ندشن دستگاه، خاموش شدن خود به خودی بدون اینکه شارژ باتری آن تمام شده باشد، شارژ نشدن باتری، زود خالی شدن شارژ در صورتی که استفاده چندانی از آن نشده باشد، داغ شدن بیش از اندازه، سیم کارت داخل آن را نمی خواند، با وجود اینکه شبکه ۴G در دسترس است اما مودم همراه فقط به شبکه ۳G وصل می شود، وای فای مودم همراه کار نمی کند و نمی توان با دیگر دستگاه ها به آن متصل شد و بسیاری موارد دیگر که نشان دهنده عدم کارکرد درست دستگاه است. 
در صورت بروز خرابی در سیستم مودم همراه خود می توانید با واحد تعمیرات مجتمع فنی ملی پایتخت تماس حاصل فرمایید یا مراجعه حضوری داشته باشید.
لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستان ها می توانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمت گزار مناسبی برای ایشان باشیم.
تلفن تماس:  ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱
آدرس»تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
چه امتیازی به این وب سایت میدهید؟